پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251057
به‌کارگيري نيروهاي بومي در کشتارگاه صنعتي جونقان
تاریخ انتشار : 1400/08/04 10:23:07
نمایش : 1105
فرماندار شهرستان فارسان در نشست بررسي مشکلات کشتارگاه صنعتي جونقان گفت: مقرر شد تمام نيروهاي کشتارگاه صنعتي جونقان با همکاري اداره کار تعاون و رفاه اجتماعي از شهر جونقان به‌کارگيري شود.
مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار پيرامون کشتارگاه صنعتي جونقان گفت: طبق جلسه‌اي که به‌منظور بررسي مشکلات کشتارگاه صنعتي جونقان داشتيم تعدادي از مسئولين دستگاه‌هاي اجراي و اعضاي محترم شوراي شهر فارسان و جونقان نيز حضور داشتند.
 
 طاهري در ادامه افزود: در اين جلسه مسائل مرتبط با وضعيت کشتار در کشتارگاه و همچنين مسائل مرتبط با وضعيت بهداشتي در کشتارگاه و همچنين مسائل بيمه‌اي و کارگري موردبررسي قرار داديم.
 
وي خاطرنشان کرد: مقرر گرديد برخي از دستگاه‌هاي شهرستان در ارتباط با مسائل کارگري و همچنين مسائل مربوط به کارگري و همچنين مسائل مربوط به بهداشت کشتارگاه پيگيري‌هاي لازم اتخاذ کنند.
 
وي تصريح کرد: همچنين در ادامه اين جلسه مقرر شد که نيروهاي کارگري کشتارگاه از طريق اداره کار و شهر جونقان به کار گرفته و مشغول کار شوند، خوشبختانه کشتارگاه جونقان يکي از مناطق کارگري است که تاکنون حقوق‌ها را به‌موقع و به روز انجام داده که يکي از پتانسيل‌هاي خوب کشتارگاه به‌حساب مي‌آيد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html